Sosiaalisen median työpajat

Kuvake

Työpajasarjassa esitellään sosiaalisen median menetelmiä, joita voi hyödyntää opetuksessa.

Sosiaalinen media toimistotyössä

Miten järjestät etäkokouksia?

Miten sovit palaveri- tai kokousajasta henkilöiden kanssa, jotka työskentelevät eri organisaatioissa?

  • Voit käyttää Outlookin kalenterin kokouspyyntöä, mutta saat tiedon ajan sopivuudesta vasta sitten, kun alat saada hyväksytty- ja hylätty-vastauksia. Et voi nähdä toisen organisaation työntekijöiden Outlook-kalentereita etkä siis myöskään sitä, löytyykö kaikille yhteinen vapaa aika.
  • Voit käyttää netin maksuttomia aikataulutuspalveluja, esimerkiksi Doodlea.

Miten laadit yhteisiä asiakirjoja?

  • Helppoa: Luo uusi dokumentti, kopioi dokumentin osoite ja lähetä se niille ihmisille, joiden haluat osallistuvan yhteiseen työskentelyyn. Esimerkiksi: muistio.tieke.fi; typewith.me.
  • Helppoa, mutta monimuotoisempaa: Google-dokumentit. Voit laatia asiakirjoja, esityksiä, laskentataulukkoja, lomakkeita ja piirustuksia.

Käsitekartat

Miten otat käyttöön yhteisen kalenterin eri organisaatioissa työskenteleville

Miten keräät tilastotietoja?

Miten rakennat portaalin tai etusivun?

  • Voit koota resursseja yhdelle sivulle: iGoogle.

Lähteet

Rytkönen-Suontausta, T. Tallenne työpajasta 28.10.2010.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Linkkejä sosiaalisesta mediasta

%d bloggers like this: